8 Ekim 2010 Cuma

TRANSEKSUEL VE TRAVESTİ

Transeksüel yazıcılarında konularda cinsiyet kimliği, kişisel deneyimler ve ilgili sosyal yansıtan Kanada Milli Gazete.
Makale Önsöz:
Benim gibi olmayan kişilerin bir am tahsis o kişi.Çok az insan kullanmak banyo veya istediğiniz teklif bana işler, fırsatlar,. Ben vadeli devlet istihdamher kote olmayan seks. sorabilir miyim? şeyim ben olabilir Bazen soru sormak kendimi aynı.
Teyzem bir kere, ben doğuştan bir çocuk hala öyleyim Ben gerçekten ne kadar iş var olursa olsun ve ne kadar beyler ben tarihe bir kadın asla söyledi. Ben en azından, ben gerçek bir adam haline asla ona. Bu 19 oluyor 18 yaşında bana ne.
Kendimi bir ön op, cinsel bir "travesti" transeksüel "düşünün. Benim gibi kızlar tahsis, ama onlar kelime "travesti" gibi bile değilsin adı "travesti" nefret gitsin aşağı geldiğinde, insanlar tahsis, "o" ya da "o" bizi arayın. Ben her zaman bu kelimeyi duyuyoruz. Bir ben nasıl bakmak bağlı olarak zaman yüzde 80'i geçmesi transeksüel duyuyorum. Ben normal bir kadın gibi evime çıkmak edemez ve akım ile gitmek. para, çünkü kolay değil bu şekilde maliyet tahsis yaşamak için. Ben, ya da güzel değil güzel, ama ben bir kez ben gurur duyuyorum 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder